لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
باید ارزش لباسی که بر تن داریم را حفظ کنیم

باید ارزش لباسی که بر تن داریم را حفظ کنیم

دیدار یوونتوس و رئال مادرید که با وجود نتیجه رفت همچنان از اهمیت و حساسیت بالایی برخور دار است، فردا به میزبانی رئالی ها در حال برگزار میشود که بار دیگر مسئله خداحافظی بوفون شرایط این بازی را تحت تاثیرقرار داده.

 

درخصوص این بازی سوالات زیادی میشود اما باید بگویم که ذهنیت یوونتوس برای این بازی ارائه نمایشی منطقی و قابل قبول است، باید مانند یوونتوس بازی کنیم دیداری که باید قدرت، توان، انگیزه و مسائل تاکتیکی یووه را به خوبی ارائه دهیم، باید خوب بازی کنیم و برای رسیدن به نتیجه ای ایده ال تلاش کنیم.

 

رونالدو

 

نمی دانم که باید بگویم او کاملترین و بهترین بازیکنی ست که تاکنون روبرو شدم یا نه، چون در طول این سال ها بازیکنان بسیار قدرتمندی را دیده ام و بارها با انها روبرو شدم و به رقابت پرداختم. اما مطئنا در این زمان او یکی از قدرتمندترین و بهترین بازیکنان به شمار میرود و برای نقشی که دارد می تواند بسیار موثر ظاهر شود، در گلزنی و توانایی او شکی ندارم.

 

با توجه به شرایط، ایا می توان گفت که فردا اخرین بازی شما در لیگ قهرمانان خواهد بود؟

 

مهم این است که اخرین بازی در لیگ قهرمانان برای یووه نباشد، این مسئله از همه مهم تر و ارزشمندتر است. اما در خصوص من باید بگویم که شاید و امکان دارد اما این مسئله به هیچ عنوان باعث نمی شود که من با ذهنیت منفی روبرو بشوم و انچه که باید انجام دهم را انجام ندهم. فکر کنم به پایان دوران حرفه ای ام در لیگ قهرمانان برابر رئال در برنابئو، اما شما باید همیشه منتظر رویدادهای مثبت باشید و به انها فکر کنید.

 

دیدار فردا

 

بازی فردا چه معنایی می تواند برای من داشته باشد، این مسئله شامل تیم نیز هست و مطمئنا تلاش و امید برای ادامه راه و انجام یک بازی خوب و غرورانگیز از یووه، ما برابر تیمی با ستاره های بزرگ و بازیکنان بسیار خوب به میدان می رویم و در هر بازی باید توان و قدرت بالای خود را نشان دهیم. ما لباس تیمی را برتن داریم که باید به بهترین شکل ممکن ارزش ان را حفظ کنیم و این مهمترین هدف ما برای بازی فرداست.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: